Gastenboek
Nieuw bericht
Laat een berichtje achter over jullie ervaring
29 berichten op 6 pagina's
Vienna Hardewijn-Janssen
02-11-25 13:52:42
Wij raden iedereen z'n topper van een hulp aan! Fijne kraamweek gehad met goede tips en informatie.
Tjarda past zich aan naar wat er nodig is. Het was fijn dat wij nog een paar ochtenden extra kregen i.v.m. de keizersnede zodat we nog even langer konden genieten van de zorg.
Liefs,
Remy, Vienna & Senna
Tjarda past zich aan naar wat er nodig is. Het was fijn dat wij nog een paar ochtenden extra kregen i.v.m. de keizersnede zodat we nog even langer konden genieten van de zorg.
Liefs,
Remy, Vienna & Senna
Jip Dammers
17-03-25 21:19:16
Wij zouden ieder gezin een Tjarda gunnen tijdens de kraamweek! We hebben een hele fijne en leerzame, maar ook gezellige kraamweek gehad. Er werd niet alleen voor ons zoontje Max heel goed gezorgd, maar ook voor onszelf. Dit was erg fijn i.v.m. het herstel van een keizersnede. Tjarda brengt een positieve en fijne energie mee, gaf veel goede adviezen en liet ons eigen keuzes maken. Nogmaals heel erg bedankt voor alles lieve Tjarda! Liefs Maximiliaan, Jip & Max
Daniëlle Knook
17-03-25 13:19:16
Omdat wij eerst in het ziekenhuis lagen hebben wij helaas maar een paar dagen kunnen genieten van Tjarda haar hulp. De uren dat ze er was hebben we veel aan haar aanwezigheid, tips en info gehad. Bedankt Tjarda! Liefs Daniëlle, John en Jelte
Barsingerhorn
21-05-24 18:07:53
Tjarda heeft de kraamweek van ons eerste kindje verzorgd.
Tjarda kon goed inschatten hoe het ervoor stond met iedereen uit het gezin. Was iemand vermoeid dan zorgde je ervoor dat de nodige rust gepakt kon worden en nam je alles uit handen.
Ook was het fijn dat ten alle tijden contact met haar opgenomen kon worden als er vragen waren. Ook nog na de kraamweek. We hadden je het liefst nog veel langer in huis gehad.
Tjarda je bent een topper!
Voor wie twijfelt: We zouden Tjarda zeker aanraden!
Liefs,
Jurgen, Merel en Gijs
Tjarda kon goed inschatten hoe het ervoor stond met iedereen uit het gezin. Was iemand vermoeid dan zorgde je ervoor dat de nodige rust gepakt kon worden en nam je alles uit handen.
Ook was het fijn dat ten alle tijden contact met haar opgenomen kon worden als er vragen waren. Ook nog na de kraamweek. We hadden je het liefst nog veel langer in huis gehad.
Tjarda je bent een topper!
Voor wie twijfelt: We zouden Tjarda zeker aanraden!
Liefs,
Jurgen, Merel en Gijs
Ashley Nannings
13-05-24 13:49:31
Wij hebben echt een top week gehad met Tjarda! Zij heeft ons heel veel geleerd en vertrouwen gegeven. Daarnaast was het gezellig om Tjarda in huis te hebben. Traantje gelaten op de dag dat ze weg ging…
Wij zouden haar zeker aanbevelen!
Wij zouden haar zeker aanbevelen!


